YLEISÖNSÄ KAKSINKERTAISTAMISESTA HUOLIMATTA SÄVELRADIO VAIMENI

Ote teoksesta Radio kuuluu kaikille, kust. Radiomedia ja Into Kustannus, toim. Pentti Kemppainen, 2015

Sävelradion ostaminen vaikutti Suomen Uutisradion kannalta hyvältä kaupalta. Näin saataisiin koko aikuisväestö omalle taajuudelle. Yhtiö myös investoi voimakkaasti kanavan tulevaisuuteen, ja sai sen kuuntelun hyvään nousuun. Sävelradio voi mainiosti ja menestyi.

Kun jatkolupaa ei tullut, Sävelradion läheykset päättyivät joulun alla 2006.

-Harmittaa, ei siitä yli ole päässyt vieläkään, manaa toimitusjohtaja Petri Manninen vuosia myöhemmin. Kanava oli uusissa käsissä kaksinkertaistanut yleisönsä vuodessa. Suomen Uutisradio Oy piti itsestään selvänä, että kun valtioneuvosto oli vuotta aikaisemmin hyväksynyt yrityskaupan, niin Sävelradio saa jatkoluvan vuoden 2006 toimilupakierroksella.

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.